SEAT станува првиот светски бренд кој го интегрира Shazam во своите автомобили

2018-04-02
  • Компанијата соработува со популарната апликација за откривање музика за безбедно да им овозможи на корисниците да ја идентификуваат музиката преку SEAT DriveApp
  • SEAT ги истражува можностите за соработка со Советот на Барселона за да го претвори градот во европски центар на 5G мрежи

 

SEAT ќе стане првиот производител на автомобили во светот кој ќе ја интегрира апликацијата Shazam, која ја користат стотици милиони корисници за да се поврзат со светот околу нив. Ова беше најавено од страна на компанијата претседател Лука де Мео на прес-конференција на првиот ден од Мобилен Светски конгрес. Интеграцијата ќе започне со работа во автомобилите на брендот преку SEAT DriveApp за Android Auto.

Партнерството ќе им овозможи на клиентите на SEAT лесно да ги идентификуваат своите омилени песни додека возат на сосема безбеден начин благодарение на сигурносните можности достапни во SEAT DriveApp. Со овој потег, брендот презема понатамошен чекор во својата цел да обезбеди искуство кое е повеќе едноставно и персонализирано, а тоа предизвикува помалку одвраќање на возачите. "За сите љубители на музиката, способноста да се идентификуваат песните ќе биде на дофат на нивните прсти. Интегрирањето на Shazam ќе ни овозможи да продолжиме со напредокот во нашата цел да обезбедиме максимална сигурност за нашите клиенти и да постигнеме нулти патни несреќи" увери де Мео. Во својата презентација, тој додаде дека "присуството на MWC не само што ни овозможува да ги презентираме нашите најнови технолошки достигнувања, туку исто така ни дава можност да се поврземе и да научиме од останатите компании во секторот и да ги направиме идните сценарија реалност".

Идната мобилност беше токму уште една главна тема на говорот на де Мео, кој ја искористи можноста од денот на отворањето на конгресот да направи ексклузивен настап во овој поглед, имено создавањето на XMOBA, нова компанија со главна цел за идентификување, тестирање, маркетинг и инвестирање во проекти кои придонесуваат за промовирање на решенија кои ја подобруваат идната мобилност.

Со цел да го направите ова, новиот ентитет ќе работи самостојно за да ги идентификува новите трендови и бизнис модели и да спроведе пилот проекти преку инвестиции или развој на иницијативи кои нудат решенија за тековните и идните предизвици за мобилност. "Создавањето на XMOBA е врамено во рамките на реорганизацијата на SEAT како корпоративно одржување на различни компании. XMOBA се приклучува на Метрополис: Лабораторија Барселона или CUPRA, спортски нов бренд што го започнавме пред неколку дена. Со овие иницијативи го создаваме духот на стартап во една одлична компанија како SEAT ", истакна де Мео.

5G технологија, клучот за иднината на поврзаниот автомобил

SEAT, исто така, објави на прес-конференција за својата намера да се вклучи во еден од најважните проекти што градот Барселона ќе ги преземе за да стане технолошкиот капитал од 5G. Промовиран од владата во Каталонија, Советот на Барселона и Мобилниот свет Капитал, меѓу другите, иницијативата има за цел да го претвори градот во европската лабораторија 5G.

Целта на учеството на брендот во проектот е да работи во соработка со заинтересираните страни вклучени да развијат 5G технологија во прототип поврзан автомобил кој ќе биде тестиран следната година во градот. "Ние сакаме Барселона да биде место каде овие вакви иницијативи се развиваат пред било каде, бидејќи ова е петти најиновативен европски град и 13-ти во светот, и ние сме тука за да го придвижиме овој процес напред. Ние, исто така, започнавме да ги спроведуваме договорите за соработка со Telefónica за да спроведеме истражувања за придобивките од 5G технологијата за поврзани автомобили ", изјави де Мео.

Ние користиме cookies за да го направиме вашето искуство на нашиот вебсајт подобро.
Продолжи